Sunday 10 February 2013

About KL

Cuti sekolah bulan 3 nih,saya nak pergi KL lagi sebab belom habis menjelajahi lagi...Oh Yeay !!! :D harap-harap best punyelah,selalunye kalau saya nak pergi mesti nenek saya pun nak ikut:(  ,bukan tak nak bagi ikut Tapi,die selalu membebel jerk saya tak tahu kenapa die suke membebel..Ummm Ape boleh buat :/ dah die punye hobi suke membebel Hahaha :D Btw Ibu saya kate lepas gi KL nak gi  Genting Highlands pula ! Oh Yey !  Tapi tak tahu ler dapat pergi O takk..Sebab sekarang musim hujan Right ? Tak pe lah...:') Bile-bile kite boleh pergi ade mase yang lain-lain lagi.Oke sekarang cite pasal Kl balek..Umm saya kalau pergi KL nampak shopping mesti kene pergi WAJIB bagi saya hehe :') Lepastu kalau dah masuk dalam shopping tuh nampak semua mesti nak beli jerkk Hahha :D bankrup mak saya Btw barang-barang dekat Kl semua murah-murah jer....barang-barang yang murah dekat KL just barang-barang aksesori kan-kan ?
Saya selalu beli aksesori dekat sana ! barang-barang yang mahal tuh tak de lah beli sangat..Umm
K,sekarang nih axcited nak pergi walaupun pergi Kl jerkk bagi saya KL tuh negeri paling Besar yang pernah saya pergi hahah Gayat Jer ? ;) Dekat Kl saya duduk dekat Flat Mak Cik saya jerkk Tapi best jugak dari dok dekat rumah besar-besar kan-2 ? Ahah ? Kadang-kadang bile duduk dekat Flat terase takut jugaklah hehe :') Sebab pernah terjadi ,waktu tuh saya tidur lambat sedangkan semua orang dalam rumah tu suah tidur,saya tetibe terdengar bunyi suis lampu kejap-2 TIK -TOK TIK -TOK saya Ape lagi..saya pun tutup muke saya dengan saya punye bantal bucuk .Muehehe ~~~ saya tutup muke saya walaupun saya takut dengar jerk bunyi suis lampu tuh ! die berbunyi setiap mase..tuh yang saya takot..Pehh~ Tetibe saya tertidor..sedar-2 jerk dah pagi..Umm Btw itulah kenangan yang tak boleh dilupekan sewaktu saya tidur di Flat Mak Cik saya tuh..Huh ==" Oke lah sampai sini jerk dul certe saya tentang KL...Btw nanti saya sambung lagi ehk ?

Terime kasih sesiapa yang sudi membace cerite saya nih..:)

Sekian,terime kasih.
@nana.

No comments:

Post a Comment